Welke versie van Photoshop

  • Wil

    Wie kan mij helpen. Ik heb jaren geleden eens een korte cursus photoshop gedaan. Daarmee kon je bijvoorbeeld iemand van een foto wissen of juist dubbel er op zetten. Of gewoon gedeeltes van foto's wissen of kopieren. Maar ik weet totaal niet meer welke versie dit van Photoshop was. Wie weet welke versie of cd ik moet hebben om o.a. dit soort handelingen te kunnen doen. Ik zie zoveel verschillende versies dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

  • Dick

    beste Wil,

    de handelingen die je noemt zijn voorzover mij bekend met iedere versie van PS uit te voeren. Als je geen professional bent en een handige, niet te dure versie wilt hebben kun je voor PS Elements 6.0 kiezen waarmee dit zonder meer mogelijk is.

    Succes,

    Dick

  • Wil

    Hoi Dick,

    Dankjewel voor je reactie. Ik ga me orienteren op PS Elements 6.0. Zag door de bomen het bos niet meer.

    m.vr.gr. Wil

  • azalaia

    Welk programma kan ik gebruiken om datums van digitale foto's af te halen die nogal storend zijn.

    De foto's bijsnijden en knippen heeft geen zin omdat dan ledematen worden geamputeerd…

    Ik heb nu de datum uit mijn camera verwijderd, maar de datums die er al op foto's zitten, blijven erop helaas, alleen de volgenden zijn zonder datum.

    Ik heb adobe photoshop SP.zip geinstalleerd, maar hier kan ik niks mee door mijn onwetendheid op dit gebied.

    Van een andere adobe was de proefversie niet meer te verkrijgen.

    azalaia