Ovaal uit foto verwijderen: hoe?

  • Krientje

    Heel dom van me: foto bewerkt in Paint, en NIET het origineel opgeslagen.

    Gevolg: er zit nu een ovaal in de foto getekend en die wil ik eruit krijgen, maar ik zie geen optie die dat kan doen.

    Ik heb (nog) geen Photoshop maar wil erg graag de originele foto terug. Kan dat? En zo ja: hoe? Of is hier iemand genegen om mij daarbij te helpen?

    Alvast bedankt!

  • Ronald

    Stel je vraag eens op www.dedo-photoshop.nl misschien dat ze daar een oplossing voor je weten. Registreer jezelf daar ff en stel je voor, dat werkt ook wat fijner voor de members.

  • Krientje

    Dankjewel! Inmiddels ben ik al geholpen en is de foto mooi ingelijst en kado gedaan.

  • Bonnie

    Hee Krientje…

    Ik heb 'tzelfde gedaan als jou….

    Ik heb ook een foto in paint bewerkt, niet naar mijn smaak (hoe kan het ook anders met dat programma…haha), maar krijg het origineel niet meer terug… Hoe was jij geholpen hiermee???

    Alvast bedankt voor het antwoorden!

    Bonnie

  • Krientje

    Nou… ik heb destijds via een forum waar ik op zat, het email adres gekregen van een mede-forumlid die daar heel handig in is.

    Alleen als je de foto flink uitvergroot, zie je wat hij gedaan heeft om de foto zo goed als origineel terug te maken.

    Heb je al gekeken naar Ronald's bericht hierboven? Ik heb daar geen gebruik meer van gemaakt maar misschien is het wat.

    Succes!

    En denk erom: altijd kopieen maken!!! En dan pas gaan prutsen!!!