Photoshop werkt niet meer

  • Babs

    Ik heb op 27 dec. een iMac gekocht, maar ik moest wel de Tiger versie kopen, om mijn oudere Photoshop 7.0 te installeren, wat ik heb met succes op 28 dec.'07

    gebeurde. Ik was er helemaal blij mee. (mijn geinstaleerde GoLive 6.0 ook)

    Maar afgelopen weekend kwam er zo'n schermpje in beeld bezig met downloaden.

    Bestand 1: AWEX Files. txt

    Bestand 2: AWED Files 4.awe

    Het probleem is dat het niet geanuleerd kan worden ook na een uur niet en na

    een geforceerde stop begint het met aanzetten van Photoshop weer opnieuw, zodra

    ik Photoschop 7.0 en ImageReady 7.0 niet meer ken gebruiken, heel vervelend !!!

    Heb inmiddels het hele programma in de prullebak gegooid en alles opnieuw

    geïnstaleerd en gewoon weer het zelfde probleem. (Mijn GoLive 6.0 werkt raar genoeg wel)

    Bovendien heb ik geen updates meer nodig met het alweer oudere programma.

    Ik heb het echt nodig om twee websites te onderhouden. en ik kan me als particulier nu nog geen Creatieve Suite 3 veroorloven - Help wat nu ???

  • Babs

    Na een heel weekend verbazing over de plotselinge pech met GoLife 6.0 en Photoshop 7.0 is het mysterie ineens zomaar opgelost, al snap ik er nog niets van.

    Het zog.downloaden van 2 bestandjes duurde zo lang, nog nooit mee gemaakt. Na een uur en/of langer geloofde ik er niet meer in, dus steeds maar opnieuw geforceerd uitgezet.

    Ik moest even het huis uit (de iMac gaat dan uit) kwam thuis en . . . . Photoschop 7.0 en ImageReady 7.0 doen het weer !

    Moet ik wel zeggen dat na dit eerste bezoek nog heb gebeld met Adobe Systems Benelux B.V., zonder resultaat en (verlenen geen servise meer aan oude Adobe programma's . Op advies van MacHouse in Woerden zelf ook nog 2 bestandjes had weggegooid, zaten in de:

    Application Support map > Adobe map > TypeSpt map > Adobe Fnt 06.1 (PDF)

    misschien zat dat in de weg, maar zeker zal ik het nooit weten.

    Dit maar weer ter informatie.

    Babs