kan geen nieuwe pagina openen

  • Angie

    Heb van adobe.nl de trial versie van photoshop Cs 3 extended geinstalleerd. Alles is goed verlopen, photoshop start normaal op. Maar als ik een nieuw document wil opstarten, geeft hij steeds de volgende melding: kan opgegeven module niet vinden. C:\Program files\Common Files\Adobe\adobe version cue CS3\Client\3.0.o\VersionCueUI.DLL Daarna krijg ik de melding: de instructie op 0x5b191531 verwijst naar geheugen op 0x00000014. De lees- of schrijfbewerking (“read”) op het geheugen is mislukt. Klik op ok om het programma te beëindigen.

    Ik ben hier al meer dan 2 weken aan het zoeken, vind ook niet bij adobe forum. Wie kan me verder helpen. Ik heb Windows XP met sp2 servicepack. Ik heb ook photoshop Cs2 staan, en daar heb ik geen problemen om een pagina te openen.Groetjes

  • wiel

    Adobe Photoshop CS3

    1. Go naar map C:Program Files-Common Files-Adobe-Adobe Version Cue CS3-Client-3.0.0

    2. kopieer de bestanden: VersionCue.dll, VersionCueUI.dll en VersionCueSDK.dll naar de programmamap (bv C:\program files\Photoshop CS3)

  • Max

    Ik had net hetzelfde probleem en dankzij jullie is het opgelost. Bedankt!!!